duminică, 19 decembrie 2010

... Talitha cumi - Rise, little girl ...

 Alexandra Simona Apostol 1982-2010

- Talitha cumi - Rise, little girl -
http://www.youtube.com/watch?v=FiVEZq8iFEE

Nu am cunoscut-o personal pe Alexandra. Dar sunt sigur ca o voi cunoaste candva! Sper sa nu te supar Alexandra pentru gestul meu. Stiu ca ma vezi acum... Va rog intrati pe blogul ei sa vedeti singuri. Nu pot eu sa spun cuvinte!  

blogul Alexandrei:  http://blog.2230.ro/?p=187 

 - joi 16 decembrie 2010 - ultima postare - (ziua cand a plecat la Domnul )- "Buna dragii mei... daca cititi aceste randuri este pentru ca Dumnezeu a decis ca eu sa-i fiu alaturi...  

Am inceput sa scriu pe acest blog din recunostinta pentru cei care, fara sa ma cunoasca, au decis sa fie alaturi de mine, atat moral cat si financiar... si am vrut sa le impartasesc din experienta traita si din lectiile invatate, si prin asta sa le multumesc pentru suportul acordat...

Daca am reusit sa transmit mesajul... acela ca viata e cel mai pretios dar pe care-l primim si ca merita traita intens... si daca in momentele vesele sau triste o sa va amintiti acest mesaj... atunci inseamna ca, desi am pierdut batalia... n-am pierdut si razboiul... inseamna ca voi continua sa traiesc in amintirea voastra...
Imi doresc sa nu umbresc in nici un fel aceste sarbatori... si-mi doresc sa ma conduceti cu zambetul pe buze... pentru ca acest sfarsit nu e o pedeapsa... ci doar rasplata unei vieti traite frumos... pentru ca acest sfarsit e doar un nou inceput...

Va imbratisez cu drag!"

 - Fragment din jurnalul ALEXANDREI - http://adriana-dardindar.blogspot.com/      
sursa:  http://blog.2230.ro/?m=201012 



1 decembrie 2010: "...am invatat in acest an multe...am trait intens si am obsevat cu un usor regret ca lucrurile cu adevarat importante, ca familie, prieteni, si lucrurile simple care ne fac cu adevarat fericiti, le observam doar in momente extreme...cand sfarsitul isi face simtita prezenta... in goana dupa bani si cariera...uitam cu desavarsire ca la final totul se rezuma la a avea cu cine sa le imparti...ca fericirea ti-o gasesti mai repede in bratele celor iubiti...sot, mama sau prieteni...ca singuratatea din final...oricare ar fi el...e mai dulce cand o imparti cu cineva... Imi doresc ca fiecare dintre voi sa va gasiti fericirea in bratele celor iubiti...si sa primiti sarbatorile in suflet...va imbratisez cu drag..."

13 decembrie 2010: "...Dragi mei...probabil ati aflat ca sunt in spital...nu vreau sa va intristati...nu e momentul...simt ca ma lasa puterile, ca organismul meu nu mai vrea sa lupte....insa nu sunt inca pregatita sa-mi pierd speranta si credinta intr-o zi de maine mai buna...si nu vreau sa o pierdeti nici voi...Iuliana, Geanina, Anca, Natalia, Aglaita, Ingrid, va multumesc din suflet pentru mesaje....presupun ca nu mai sunt atat de bine, dar as vrea sa continuati sa ma pastrati alaturi de voi si sa credeti in mine...as vrea sa transmiteti gandurile voastre catre Dumenezu...si poate, impreuna, vom reusi sa-l facem sa asculte....si sa-mi daruiasca inca un Craciun fericit alaturi de cei dragi...si-mi mai doresc sa nu va intristati si sa continuati sa va bucurati de lucruri marunte alaturi de cei dragi....sa pretuiti viata mai presus ca orice...e tot ce conteaza!

Va imbratisez cu drag, Alexandra!"

fragmente preluate de pe blogul Alexandrei:  http://blog.2230.ro/?p=187 

Un comentariu:

  1. Impresionanta fata! imi pare foarte rau pt ea, dar sper ca acolo unde a ajuns e mult mai fericita !

    RăspundețiȘtergere