sâmbătă, 11 decembrie 2010

VIATA FARA ANDREEA BOCELLI, VIATA FARA...



Cu ochii mintii sa-ne inchipuim ce a fost in sufletul mamei...


Copil avortat puteam fi si eu, puteai fi TU... O fi grea viata... dar ce am fi fara ea?
Daca un singur sfant am ucis printre milioanele de copiii, cu ce raspuns mergem la Dumnezeu, noi insine patati de sangele lor... 



Tagedia lumii in care traim incepe cu pacatul meu personal!
E usor sa pretindem celorlati sa se schimbe, e chiar comod... Pe scaunul spovedaniei... este cineva care zambeste? 

Cati dintre noi nu facem gesturi necugetate, din prostie, din nestiinta, din lipsa de educatie, sau ca sa fim in TURMA, ca asa face toata lumea? Oricum am zice, ziditori ai aceleasi lumi suntem...Ajunge zilei rautatea ei”? Indrazneste cineva sa mai sa spuna, ca Dumnezeu nu ne iubeste?



Interpretarea superba a unui cor de copii cu cantecul "Ruga" (Vali Sterian) pe versurile – Corneliu Coposu.

Daca avem sufletul apăsat de îndoieli si gândurile  încerca să pună în balantă bunele si relele ultimelor zile, ce poate mai bine:  această rugă redată de glasuri de copii!

2 comentarii:

  1. Daca cineva se simte jignit, s-avem pardon! El traieste si se bucura, sau sufera, dar TRAIESTE! EI,SFINTII UCISI, nu au primit sansa de a TRAI!
    SA ne simtim PACATOSI si sa NE CAIM, nu sa ne REVOLTAM pentru ca cineva ne DESCHIDE OCHII!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ai sti cati copii nu s-au nascut din cauza ignorantei medicilor...sau cati parionti au renuntat sa lupte pentru viata copiilor lor aflati in suferinta pentru ca medicii spun ca nu au sanse de recuperare
    Este teribil...si vorbesc in cunostinta de cauza, pentru ca, sora mea a avut un copil cu probleme si inca de la nastere medicii spuneau sa nu mai intervina chirurgical pentru ca nu rezista operatiei si cu toate acestea micutul a trait aproape 2 ani...si cu siguranta se putea mai mult daca medicii faceau tot ceea ce puteau face
    Nu stiu cum reusesti, dar esti mereu in rezonanta cu mine, cu starea mea de spiri.

    RăspundețiȘtergere