luni, 20 decembrie 2010

Sarbatori pentru?

Nu imi amintesc  de sarbatorile de Craciun sa fi fost  candva incantat, afara de copilarie! E un lucru strain de mine... sa ma bucur... de craciun sau de revelion... Numai maicamea munceste in fiecare an... Tacamiu se lauda cu bradul lui, ce mare afacere  a mai facut, mai afuma un carnat...mai bea o tuica.
Pana adorm stau cu nasul in televizor... sau pe mess. Mai vad o stire despre handbal ca fetele noastre au castigat  o medalie de bronz sau un umor de duzina. Si uite asa... sa vina  sarbatorile si sa treaca! 
Nu este chiar dorinta mea sa scriu despre mine pe aici si sa plictisesc lumea... prefer sa  postez ceva interesant care foloseste sau  emotioneaza... "asa foaie verde." nu am ce  prostii sa povestesc ...
Trebuia sa plec undeva peste hotare la o  cunostinta... dar sincer... mi-e lehamite de drum.. si de  orice!

Cand stiu ca sunt copii tristi... chiar nu ma pot bucura de nimic!

Un comentariu:

  1. Intr-adevar emotionanat...dar ma intreb...oare cati dintre copiii care au casa si familie, sunt intr-adevar fericiti.. simtind dragostea si caldura unui camin? Dragi parinti....opriti-va din ceea ce faceti, uitati pentru cateva clipe din agitatia de zi cu zi...si intrebati-va..."Oare copilul meu e fericit?"

    RăspundețiȘtergere