vineri, 24 decembrie 2010

La un ceai si o carte buna...

Sa vorbim deschis... Cati dintre noi tinem evidenta cartilor pe care le-am citit anul acesta? Sa fie una pe saptamana, una pe luna sau una... pe anul viitor?

Sa nu fiu malitios, am sa vorbesc despre mine. Din start imi iau scuza ca nu le-am consemnat. Cu toate astea nu imi amintesc un titlu de marca ...

Nu imi place sa citesc niciodata o singura carte, totusi acum, mai mult ca oricand, imi lipseste rabdarea. Insa niciodata nu am avut bucurie in suflet ca atunci cand citeam o carte grea si ajungeam la final. Asta se intmpla candva...
Acum simplitatea cuvintelor mele apasa peste esecul unui mod de viata ordonat. Dau din umeri fara mecanism de aparare... habar nu am incotro ma duce viata asta, dar raman in suflet cu cartile pe care le-am citit. Ele mi-au fost reper in toate analizele  vietii mele! De cate ori nu m-au scos ele... cand trebuia sa scot numele meu prin propria piele. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu