vineri, 18 martie 2011

Este timp de imaginat povesti...


As vrea ca energia consumată aici, de mine si de ceilalti, să ne apropie in călatoria asta a vietii. As vrea să dau mai departe, in această calatorie, inspiratia mea, in poeme, in melodii, in sanătate psihică, si sufletească...

Inţeleg blogosfera ca pe o activitate interactivă, în esenţă, -  fiecare citească, asculte muzica de suflet şi să comenteze cu privire la ceea-i place sau nu.




Şi de fapt, toate motivele pentru care scriu pe blog este ca vreau ca, cercul meu de cititori şi prieteni primească in schimb frumuseţea şi bogăţia din toată experienţa minunată pentru mine. Mereu revin la blogosfera în speranţa că, ofer o oaza de refugiu din fata lumii...



Deci, dragii mei, mă opresc aici, dar revin cât mai curând posibil. Pentru moment, vă ofer florile  de mai sus, îmbrăţişare mea  iubitoare şi vă mulţumesc tuturor, pentru viaţa bogata, intensa, cu lacrimi frumoase şi cu zambete senine...




În timp, blog-ul va continua. Şi eu stau pe Facebook, pe Messenger, pe Neogen uneori,  fără compromisuri şi in cel mai simplu mod.


Un comentariu:

  1. Excelent! Multumim Costin, ai reusit ce ti-ai propus! Ai adus o raza de frumos si lumina!

    Cu drag in Domnul,
    Simona

    RăspundețiȘtergere