vineri, 7 ianuarie 2011

Ce greutate este ca sa am dragostea?

Ce greutate este ca sa am dragostea? Aratam omului doar ceea ce ii place, daca e dat ignorantei,  il lasam asa? 
"Iubiti pe vrajmasii vostri,…  ceea ce vreti sa va faca voua oamenii,  faceti si voi lor ."
  
Noi  ne innecam in materie... pe ce punem pret? Sa iertam, sa ajutam, sa nu fim lacomi.
Ce greutate este ca sa am dragostea?

Stiinta medicala ne arata ca pana si hrana, prin supraalimentare, lupta impotriva noastra daca nu ducem o viata de cumpatare.

Sa respiram dragostea cum respiram aerul.

Nu mai stim care interesul nostru? Ce fac eu cu o fapta buna, nu mare scofala! Dar secretul este ca  ma las schimbat de influenta buna si pozitiva... Amestecam lucrurile daca azi zidim si maine daramam.



Daca intra rautatea in om se strica si nu mai poti face nimic! Numai o minunea este sa faci dintr- un lemn  putrezit un lemn curat. Nu se intampla totdeauna ca dintr-un om rau sa mai faci unul bun. Ne-am obsinuit cu raul si vrem raul.  

Ne silm spre rau chiar daca doare, experienta asta ne este cunoscuta si proprie, primim raul fara sa il dorim.  Nu mai avem putere de rezistenta impotriva raului. Dar Hrisotos nu cere mare lucru pentru mantuirea omului decat iubirea..."cine are urechi de auzit sa auda..."

4 comentarii: