vineri, 10 iunie 2011

Vartejul zilei... Cine ma salveaza?

Si ce usor este sa ne obisnuim cu ceea ce ocupa inutil mintea noastra...


Pai secunda o cred,o doresc, inainte sa o cunosc...   

Pacea este mai mult ca sigur  in spatele nostru... 


Am fost acolo... Dar nu stiu de ce ei m-au legat la pamant si m-au lasat in singuratate...



Fiecare floare are nevoie de pamant, de soare, de apa... Eu am doar dragostea mea!
Exista oameni care te fac sa vrei sa zambesti. Exista oameni care sadesc in gradini... inimi. Pentru ca intotdeauna o mana sa-i ingrijeasca si alta sa-i culeaga. Exista oameni care se despart de celilati ca la iesirea din sala de cinema. Exista oameni care nu pun un inel pe deget pana nu gasesc un deget identic. Dar exista o singura cafea care in fiecare dimineata poate creea dependenta de a fi gustata. Insa exista si oameni care scriu, afiseaza poze, posteaza muzica, pentru altii... Exista oameni simpli care : te iubesc.


Ma simt  aruncat in linistea mea...

Un comentariu:

  1. Deşi rătăcim în acelaşi vârtej, nu rătăcim împreună. Fiecare e închis în singurătatea lui, fie ea asumată sau nu. Singuraticii ori sunt prea speriaţi să iasă din cercul lor, ori nu sunt acceptaţi cand ceilalţi nu am timp, ochi să-i vadă şi urechi să-i asculte. Numai Dumnezeu e cu noi mereu, chiar şi atunci când nu-L simţim. Omul însă, prea grăbit, prea indiferent sau prea ocupat cu el însuşi, e departe....

    RăspundețiȘtergere