marți, 7 iunie 2011

Marius... e randul oamenilor sa iti raspunda.

Va invit sa il cunoastem.



"Sunt Girada Marius. M-am nascut pe 05 03 1979 in orasul Dorohoi jud Botosani. Am avut o nastere grea si de atunci sufar de tetrapareza extrapiramidala. Nu am fost la scoala dar familia m-a ajutat sa invat de toate, am compus 31 de poezii Eu nu pot folosi mainile pentru a scrie la calculator, asa ca, scriu folosind varful nasului Imi place sa comunic si de aceia mi-am deschis blog." 


.


si... URMAREA :






" In urma lansarii carti mele de pe 8 Martie, s-a raspandit acasta veste in tot Dorohoiul.


Asa a aflat si d-nul profesor doctor in filozofie Ciprian Voloc, care m-a invitat ieri 24 05 2011 la cenaclul dumnealui care se numeste; CENACLUL EDITOR.


M-am simtit magulit caci cartea mea a fost analizata si apreciata de cei mai mari oameni de cultura ai Dorohoiului.


Aceasta intalnire a fost posibila datorita d-nulul Marius Petrescu care a fost si la lansarea de pe 8 Martie si care a dorit sa fiu cunoscut si de d-nul Voloc.

Multumesc tuturor pentru aceasta zi minunata."

Preluare - " UN PAS MARE":
http://vreausalupt.wordpress.com/2011/05/25/un-pas-mare/

Un comentariu: