joi, 23 iunie 2011

Drumul spre Dumnezeu...


3 comentarii:

  1. cititi si acest articol.

    http://www.bzi.ro/dosarul-sex-cu-minori-trece-pe-la-patriarhie-228199

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu iti recomand frateste o experienta simpla si de mare insemnatate ptr viata ta!
    Aseaza-te in genuchi ptr o clipa, smereste-te ptr o clipa a vietii tale, ridica ochii sufletului spre cer si spune asa:
    ”Sfanta Treime Dumnezeul Cerului si al Pamantului eu cred ca tu nu existi, eu nu cred ca Iisus Hristos este Fiul Tau si nici persoana a Treimii, nu cred in puterea Duhului Sfant si in nici-o lucrare propovaduita de Iisus pe pamant! Dar mintea mea este mica fata de acest univers de necuprins si ptr aceasta ma plec inaintea Ta daca existi si te rog din toata inima si din tot sufletul meu si dint tot cugetul meu sa mi Te descoperi ca nu cumva in cerbicia si prostia mea si dupa parerea mea SA PIER!
    Lucreaza Tu cum stii daca esti Dumnezeu si mantuieste si sufletul meu ca sa-ti pot sluji Tie, daca intr-adevar existi.
    Pe Tine Iisuse Hristoase te-am hulit si nu cred ca existi, dar te rog, daca totusi existi sa-mi arati si mie marea Ta iubire de oameni, marea Ta blandete, marea Ta intelegere si promit sa-mi schimb viata, sa-ti cunosc invatatura si ceea ce vrei de la mine pana la sfarsitul vietii!
    Promit sa fiu al tau pe veci cu credinciosie si voi spune tuturor despre Tine si lucrarea ce o vei savarsi asupra mea ca fiu al tau ratacit!”

    RăspundețiȘtergere
  3. se pare ca o critica institutionala nu e permisa aici pe blog ci se recomanda SF Treime!!pedofilia in biserica ortodoxa e la fel de prezenta ca si in cea catolica!mai bine ar face Sf Treime cei ce savarsesc acest abuz si nu cei ce o observa si o condamna oriunde s-ar petrece aceasta fie in casa ,fie in familie sau in Biserica!!!

    RăspundețiȘtergere