vineri, 10 iunie 2011

Cat de tragica este insingurarea...

Nu exista indiferenta, exista bine sau rau...
Societatea moderna vrea sa izoleze individul... ca statul sa il guverneze! Individul izolat este neputincios. Cei uniti sunt puternici. Cand oamenii sunt dependenti de stapanire nu se implica in  soarta aproapelui, fiecare actioneaza singur. Nici oamenii credinciosi nu se implica... nici in viata cuiva, nici in suferinta cuiva! 


Suntem in grija Domnului, nu judecam noi... Dar noi sa compatimim pe cel care a facut raul. Ne recunoastem in desfranata... in vamesul... 


Cine este acesta care umbla descult pe Pamantul Palestinei? Cum sa fie acesta Fiul lui Dumnezeu daca sta de vorba cu vamesii si cu desfranatele? Cand El a fost in patimi... nimeni nu a fost cu El! Petru s-a lepadat, Iuda l-a vandut... ceilalti au fugit... a fost singur!


Sa privim pe cel bolnav pentru ca si in sufletul lui este Hristos poate mai mult decat in alta parte! Judecata si pedepasa sunt ale lui Dumnezeu. Cu ce masura judecati cu aceea vom fi judecati. Sa admitem ca suntem pacatosi. Dreptatea noastra este omeneasca... nu are nimic a face cu dreptatea dumnezeasca.









Hristos avea putere asupra naturii... si oamenii s-au speriat... Natura asculta de El, ingerii ascultau de el... lepra ... moartea ascultau de El. In clipa in care Iisus vroia sa te mantuiesti te mantuiai!


Sa traim comod, sa nu vedem suferinta umana...? Unde lipseste binele... se instaleaza raul! Lipsa binelui inseamna raul! A ramane indiferent la ce se intampla in jur... inseamna ca slujesti diavolului. 


Este in obligatia noastra de a ajuta pe cei in suferinta...

"Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;

Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.

Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?

Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?

Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?

Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.

Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.

Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;

Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.

Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?

El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.

Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică."


A fi solidari cu ei care sufera, sa ajutam pe semenul nostru,  cum soarele vine la vreme pentru noi toti... si pentru cel bun si pentru cel rau. Oamenii merita sa fie mantuiti...  

2 comentarii:

  1. unii spun ca viata e nedreapta. eu cred insa ca oamenilor nu le pasa... e mai usor pentru multi sa intoarca spatele, in asteptarea ca acea problema sa dispara. de ce trebuie sa avem pretentii? sper ca intr-o zi toate aceste rele sa inceteze a mai exista. concluzia: mai avem mult pana sa ne intitulam "oameni"...

    RăspundețiȘtergere