vineri, 25 februarie 2011

"Toti copii se nasc artisti"(Pablo Picaso)

Poveste: " Cand eram tanar si liber, si imaginatia mea nu avea limite, voiam sa schimb lumea. Pe masura ce imbatraneam si deveneam mai intelept, am descoperit ca lumea nu vrea sa se schimbe, asa ca am hotarat sa privesc mai putin departe si anume, sa-mi schimb doar tara. Dar si ea parea sa fie de neclintit. In amurgul vietii, intr-o ultima incercare disperata, am incercat sa-mi schimb doar familia, pe cei apropiati mie, mai intai, dar, vai, nici ei nu au vrut asta. Iar acum, cand stau pe patul de moarte, imi dau seama ca daca m-as fi schimbat pe mine, mai intai, atunci, prin acest exemplu, mi-as fi schimbat familia si prietenii... Inconjurat si insufletit de ei, as fi gasit putere sa-mi fac tara mai buna si, cine stie, poate chiar as fi schimbat lumea." ( Anca Munteanu, Introducere in creatologie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu