joi, 17 februarie 2011

Aripi sa zbor sau cuvinte sa tac...?



Am fugit in sigiliul unui poem... Inainte am deschis Windows-ul... Si in canalele de scurgere nu am stiut ca am plecat pe intenet... Edenul virtual se dezbraca in mine... Fara sa ma intorc in cer...  Da-mi cinsprezece minute de rugaciune... caci nu imi regasesc viata...

Pentru a face fata ochilor mei inchisi, narilor mele sau urechilor mele... Orizontul



Am avut puterea sa caut in cenusa absenta focului... Am avut puterea aripilor de bucurie pe taramul viselor... Am avut puterea soarelui intr-o primavara eterna... Am avut puterea poeziei in care te trezesti poet...  
 
Dar nu am avut puterea cuvantului sa tac... Dar nu am avut puterea albului care lumineaza in spatele intunericului... Dar nu am avut puterea invizibila a inimii de a face praf cuvintele... Dar nu am avut puterea cu restul mainilor tale sa imi acoper ranile... 
 
Am avut puterea raului care sta in pat si asteapta labirinturi de nostalgii... Am avut puterea inimii care descopera dincolo de mare cerul... Am avut puterea unui tunet care cade noaptea in desert...
 
Dar nu am avut puterea sa inlocuiesc iubirea... Dar nu am avut puterea sa inlocuiesc vocea ta ca sangele din scripturi peste cerul care cade deasupra inimii mele... Aripi sa zbor sau cuvinte sa tac...?

2 comentarii:

  1. http://www.trilulilu.ro/BOGDANCURTA/c058691576a02f


    Anna Karenina


    Aripi de inger

    Privesc catre cer si intreb
    Oare as putea sa fiu o pasare maiastra?
    Privesc in neant si mai sper
    Asa arata oare lumea noastra?


    In noi si in ce emanam
    In jur si spre clipe ce vor veni
    Pentru ca zborul e lung
    Si poate ca intr-o buna zi,
    Cu totii pasari maiastre vom fi...

    Nu stim un mare adevar:
    Ca toti intr-un fel ingeri ne chemam
    Aripile nu se vad,dar ele exista
    Si-n timp,si-n spatiu,
    si in istorie,totusi,rezista.

    Poate ca fiecare din noi
    Are sub aripi pe cineva,
    Pe care il ocroteste
    Si il iubeste

    Poate ca vorbele noastre sunt spuse
    dar nu le aude inca vibratia celorlalti
    pe care vrem sa-i chemam linga noi
    In clipe si cuvinte nespuse.

    Gandul nostru se impreuna fara sa ne stim,
    fara sa ne vedem,
    fara sa ne cunoastem,
    si totusi...iubim,
    nadajduim,
    intelegem,
    speram,
    intr-o lume mai dreapta,
    mai buna,
    mai inteleapta,
    pentru ca si eu si voi,
    si toti ceilalti,
    avem AVEM ARIPI DE INGER. (Adrian Melicovici)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru acest poem .. pe care nu-l stiam...

    RăspundețiȘtergere