joi, 17 februarie 2011

pentru Laura...

Laura este o fata care a decis sa paraseasca aceasta tara... definitiv... si are motivele ei!


Nu am scris nici un cuvant sau un desen care sa te fascineze... M-am gandit la o nuanta de albastru care rataceste in sinele meu... M-am gandit la poteci de cifre... M-am gandit la secretele unor aripi care nu au existat niciodata in mintea mea... Ai rade de mine daca as sti ce inseamna dorul de tine...



Cuvintele mele picteaza norii... care vor dansa departe o ploaie roz... fara griji... fara amintiri... fara regrete... Vei impacheta norii... si-i vei arunca peste bord... Vei asculta alta ploaie, vei fi recunoscatoare norilor roz... pentru ca ei te iubesc... Sa-i fotografiezi duminica seara si sa asezi poza sub perna... in amintirea ultimului moment inainte sa iti fi venit ideea de viata in roz... In fond fiecare zi este pictata nu-i asa, din pupici... Tipetele de entuziasm cand vei cobora pe aeroport se vor auzi pana la cerul roz... 
Un poet iti spune asa : tine pana la nori indoiala in suflet...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu