luni, 7 februarie 2011

Tot ce se evapora in jur ar fi putut fi viata mea...

Fiecare dintre noi ne plictisim de copilarie... Fiecare dintre noi dispretuim pe cei fericiti... Fiecare dintre noi suntem o colonie a gandurilor noastre... fabricate de cei din jur... Chiar acum cand scriu  ma bucur pentru cei care isi mai gasesc  un loc de munca in tara asta... ma bucur pentru cei care isi mai permit un concediu.. un vis... o speranta... Chiar acum cand scriu, oamenii se proiecteaza in umbra propriilor organisme... niste camatari de organe care se vand intr-o lume ca o sugativa  de instincte... 



Tot ce se evapora in jur ar fi putut fi viata mea, dar sunt doar instinctele mele... Tot ce se evapora in jur e doar imaginatia mea, dar ar fi putut fi personalitatea mea... Tot ce se evapora in jur... simt ca este un alt eu la care nu m-am gandit ... Tot ce se evapora in jur simt ca e spectacolul unui scenariu ce se desfasoara dupa un ceas... Tot ce se evapora in jur... este confuzia din media... Tot ce se evapora in jur...  este strain de ceea simt ca putea fi candva viata mea... Tot ceea ce se evapora in jur... este somnul in care exista ceilalti... Tot ce se evapora in jur... e progresul acesta unde eu nu mai sunt astazi...

Un comentariu:

  1. Tot ce s-a evaporat ieri... ar fi putut fi viaţa mea.
    Interesante gânduri, intense trăiri... o multitudine de sentimente. De puzzle. Şi non-puzzle.

    RăspundețiȘtergere