vineri, 13 ianuarie 2012

Zambetul lacrimilor...

Zilele trecute  mă uitam pe net si am descoperit povestea lui Ben Breedlove. Vreau  să recunosc că am fost înduioşat de filmul postat de el. 

Breedlove a suferit de o afecţiune cardiacă cunoscută sub numele de cardiomiopatie hipertrofică.

Pe 18 decembrie 2011 a postat un film în două părţi cu titlul "Aceasta este povestea mea." unde  portretizează   confruntările cu soarta lui până la vârstă de 18 ani, arătând curaj, umor şi demnitate.

O săptămână mai târziu, în ziua de Crăciun pe 25 decembrie 2011, suferă un atac de cord şi  moare.   
***
În tăcere, poate fi văzut într-o cameră, aşezat în faţa calculatorului  şi cu ajutorul unor  note scrise de mână îşi spune povestea.

Se pare că a păcălit moartea de trei ori. Cea mai recentă fusese pe 06 decembrie 2011 când a leşinat la şcoală şi s-a trezit înconjurat de medici, care se chinuiau să-l reînvie.

El a spus în film, că prima dată a înşelat moartea la 4 ani şi a descris o experienţă pe care  a avut-o în spital, când el era pe o targă cu roţi. A văzut o lumină mare strălucitoare deasupra sa. I-a spus mamei lui, dar acesta nu a văzut nimic.

A suferit o interventie chirurgicală 03 mai 2009, pentru i-se insera un stimulator cardiac. Al doilea deces din care a scăpat a fost  în vara anului 2011. Atunci mers la spital pentru operatie de amigdale si a sfârşit în stop cardiac.

********************
  

"Do you believe in Angels or God?(Credeţi în îngeri sau în Dumnezeu?)
 " I Do" (Eu cred)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu