miercuri, 4 ianuarie 2012

ganduri rostite la inceput de 2012

Eu sper să aveţi  un an minunat, mai puţin periculos şi scandalos, un an în care veţi avea în preajmă, oamenii pe care-i  iubiţi. 

Si, cel mai important, ar trebui să existe bunătate şi înţelepciune mai mult în lume  şi implicit în noi...

Am nevoie de mai multă linişte  pentru a include alte persoane în viaţa mea. 

Trebuie  să-mi  continui procesul de învăţare.

Voi încerca mă iubesc pe mine mai mult. 

Vreau   înrădăcinez solid  în mine obiceiul de a face sport!

Am  îmbrăţişat  calea introvertită de a-mi căuta în continuare echilibrul.

Aş învăţa arta de a da suficient timp şi energie pentru toate domeniile importante ale vieţii mele.


Nu agreez ideea de a-mi face relatii on-line, ci  faţă-în-faţă, pentru că activitatea pe internet, oricat de creativă ar fi, nu - mi oferă bucuriile vieţii de a fi trăită.

Nu ştiu cine intra pe blogul acesta şi ce aşteptari are... pentru că nu e chiar un jurnal.

Totuşi, e plictisitor să ne petrecem vremea pe bloguri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu