duminică, 8 ianuarie 2012

Pofta buna la amintiri...

Ne deplasăm de-a lungul acestui an, cu gânduri la amintiri,  nu-i aşa..?
Am avut ideea de a face un pic  de  "rearanjare a malencoliei "... şi am vrut să vă arăt o atmosferă cu amintiri. Dacă aveţi timp, vă rog să vă opriţi din nou, la mine la masă.
Frunzele uscate  între paginile unei cărţi de telefon, la trecerea între ani au rostul de a sugera că pe mulţi oameni nu i-am mai  sunat de sărbători, dar şi mai mulţi m-au uitat...  Frunzele acestea uscate sunt de arţar!

Servim o frunză din anul trecut.
 Şi doar pentru că eu cred că scrisorile vechi, îmi trezesc amintiri, din vremea când scotoceam printre  sutele de scrisori şi vederi  din alte vremuri ale părinţilor şi bunicilor. Fiecare an conţine parfumul timpurilor din urmă
Masa asta are aroma unui târg de vachituri, cu frunze, scrisori uitate şi amintiri frumoase.
Ce mult îmi plac aceste şervetele cu dungi albastre şi textură admirabilă.
 
Poftă bună la amintiri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu