marți, 17 ianuarie 2012

ganduri de ziua mea...

 "Cunoaşteţi Adevărul, şi Adevărul vă va face liberi." (Ioan 8.32
De fiecare dată începutul anului, ziua de 17 ianuarie mă provoacă să trăiesc un sentiment intim al iernii, prin faptul că e ziua mea. 
Dacă tot am văzut astăzi primii fulgi, inevitabil câteva gânduri poetice despre această perioadă a anului mă provoacă la filosofie.
"Ca să devii cu adevărat liber, trebuie să te faci sclavul filosofiei." (Seneca)  

  


Eu prefer iarna, pentru că sentimentul singurătăţii e mai puternic în toiul iernii. Aştept ceva, vreau ca întreaga mea poveste să capete un sens. Iarna este modul naturii de a comunica cu mine. Există o intimitate pe care mi-o oferă acest anotimp. Normal, în timpul iernii ar fi trebuit ca liniştea să se aşeze peste ţară. Ar fi trebuit să ne savuram ceaiul în liniştea căminului. Iarna îmi permite să îmi savurez o stare proastă...

...şi să nu uit, starea pozitivă!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu