sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Poti sa pastrezi un secret?

Nu vreau să stric surpriza prietenei mele, dar, astăzi am de gând să mă întâlnesc cu  un agent imobiliar şi să cumpăr casa aceasta. Este perfectă pentru noi, aproape de un parc mare, tot interiorul este nou si costă numai 1,5 milioane. Sper că va fi  încântată.
Hai  să vezi casa mea cea nouă şi prin interior...
Am de gând să cumpăr  casa complet mobilată, astfel încât  iubita mea nu va trebui să ridice un deget pentru a se muta.  Pur şi simplu, îşi va lua doar hainele şi câteva lucruri speciale.
Acesta va  fi propriul meu birou.  Nu voi mai răci documentele mele de afaceri prin bucătărie, sau dormitor,  sper că  ea va promite că nu le va atinge.
Ea va avea un loc de a vizi pentru adulţi în această  fabuloasă cameră de zi.
Vom servi aici, în această sală de mese, partide extraordinare de cină .
Vom avea aici, nopţi confortabili de familie, unde vom privi linştiţi la filme.
Ea nu va trebui să întrerupă filmul prea mult timp, pentru a servi o băutură sau floricele de porumb din bucătărie.
Voi fi capabil  să vorbesc cu fiica mea în timp ce ea îşi va face temele în această bucătărie mare.
Astfel, cina în familie se va întâmpla într-un mediu minunat.
Vom petrece ore în bucătărie pentru a găti mese generoase pentru toată familia.
Colecţia mea de vinuri va avea în sfârşit o casă proprie!
Dormitorul nostru maestos unde vom fi foarte relaxaţi fără tv.
 Noi nu va trebui să luptăm pentru chiuvetă sau oglindă în spaţiul nostru de la baie.
        Mă întreb cum va fi să fac baie aici? hhmmm ....
 Camera de joacă a copiilor. Oare câţi vom avea?
                    Camera de oaspeţi  pentru prietenii care vor veni în vizită.
Ei vor avea chiar şi baie proprie.
 Fiica noastră dulce va avea această cameră.
Putem parca ambele maşini în garaj aici.
                       Această curte mică vor face  fericiţi pe toţi musaifrii noştri.

Un sistem de stropitori? Ah, cerul.
Este, de asemenea, mărimea perfectă pentru un mic spaţiu verde, să ne simţim bine.

Ei bine, permiteţi-mi să mă duc să semneze unele acte ... ☺ 

PS ...şi ce cadou surpriză i-am pregătit:  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu