sâmbătă, 7 ianuarie 2012

pentru fetele nematerialiste...

Fetelor nematerialiste care vor o vacanţă alături de mine, în condiţii de siguranţă şi  fericire,  ca să nu se rătăcească în casa mea ce nouă, am să le preagtesc o ambianţă familară. Sper să admire comfortul scaunelor  albe...
De asemenea, sper că vor aprecia  fotografia de interior,  care sugerează disponibilitatea mea, dar, eu, am vrut să adaug unele dintre ideile mele favorite de modă, programe de fitness, stil de viată , etc.
 
2012 este un an complet nou pentru mine, ( stiaţi secretul acesta???) de aceea am de gând să vă iau cu mine în unele  călătorii  şi, eu nu pot să aştept decât  să le împărtăşesc cu voi, pe blog-ul meu atât de  divers, de incitant, unde  sunt binevenite orice feed-back - uri de la voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu