luni, 26 decembrie 2011

Varza mon amour...

Imi petrec zilele astea pe net... şi nu mă petrec. Imi doresc o bucaţică, nu de şoric ci de viaţă proaspată, curată! Disperaţii ca mine stau pe net, cu o viaţă  tot mai pustie... Simt saliva amară a monitorului din faţa mea, dar îi ador zilnic sărutul. Ce mai vreau în afară de net? Bautură, ţigări, muzică, dans, petrecere... şi gagici, cam asta îmi doresc ... sub privirile bătrânilor fricoşi de la ferestre, care îmi urmăresc drumul spre Apocalipsă. De sărbatori, transmit politicienilor un mesaj: aţi investit în tineri, de parcă aţi fi investit într-un serviciu  de deratizare!!! Adevarul e că problemele noastre sufleteşti sunt probleme de şobolani angoasati de sex protejat... "Băi, când ne tăiaţi curentul şi confortul de a ne revolta pe bloguri? Băi, nu vedeţi că ne înmormântaţi  sufletele  de Crăciun cu Mall-urile voastre  şi absurdul în care ne afundaţi zi de zi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu