marți, 27 decembrie 2011

Niciodată nu am ştiut că iubirea locuieşte în mine. Ce ruşine... Eu şi dragostea locuim împreună, desigur din totdeuna. Pot să spun că, fără să simt senzaţia ei de dezmierdare, avem grijă unul de altul. Este adevărat că eu sunt blocat într-o libertate foarte mare de a pune la îndoială îmbrăţişarea unei senzaţii închise în mine... Eu sunt ultima mea îmbrăţişare de care mă ţin strans. Eu îmi aud ultima suflare la ureche. Eu îmi scriu cuvintele  de faţă cu mine. Eu, daca vreau să îmi fac un cadou, îmi declar cuvintele inimii mele. Parţial viaţa mea se va încheia, fărăştiu dacă am fost fericit... Partea interioară a corpului meu aşteaptă  să  îmi aleg jumatatea odată, pentru că fac parte din acesta lume cu parfum de femeie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu