vineri, 16 decembrie 2011

Suntem născuti pentru a răspunde celorlalti.



O tânără de 19 ani care s-a aruncat de la etajul opt al unui bloc din Cluj-Napoca a murit, miercuri dimineaţă, la spital, din cauza traumatismelor multiple suferite în urma căzăturii, ea numărându-se printre elevii clujeni care au obţinut, în această vară, media 10 la examenul de bacalaureat.

Iulia Plăian s-a numărat printre cei opt elevi clujeni care au obţinut media 10 la bacalaureat în vara acestui an. “Nu cred că a fost un examen mai greu sau mai uşor ca în alţi ani. A fost de nivel mediu. Am dat Bac-ul din română, germană, matematică şi fizică. Nu mă aşteptam să iau aşa note mari, sincer. Nu am luat nicio oră de meditaţie. Cred că cine învaţă constant în timpul anului, cine îşi dă interesul are şi rezultate. Şi profesorii contează foarte mult”, declara, în vară, Iulia Plăian.

*
Timpul trece, întotdeauna vine doar ca să treacă! Chiar şi atunci când, zilele prelungesc în zadar şi steril agonia, chiar şi atunci când, ne trezim dimineaţa şi credem că este imposibil să ajungem la sfârşitul zilei... 

Nu există nici o  întoarcere la start, ca si cum niciodata nu am fi plecat... Timpul devine subiectiv doar atunci cand oamenii nu ne mai răspund. Cand oamenii renun la noi, atunci timpul nu ne mai apartine. Pentu noi, oamenii suntem născuti pentru a răspunde celorlalti. Să explic de ce renuntăm la noi  însine..? 

Mă uitam la înmormantartea Mălinei şi îmi ziceam că ne luăm viata pentru că suntem singuri şi neînteleşi. Si uneori ne simtim cumplit de singuri. Dar avem cerul, aerul, soarele, zambetul oamenilor pe stradă... avem ceva! Mă uitam la ea cum intră singură în mormant fără să mai poată vorbi cu nimeni, nici măcar să îşi găsească linistea si mantuirea. E foarte trist, pentru că, în fond, sinuciderea e o crimă pe care nu o poti repara. Si ce cumplit trebuie să fi fost momentul în care ea a realizat că este în aer şi nu mai poate face nimic!!! 

( puteti viziona toate episoadele pe youtube)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu