sâmbătă, 24 septembrie 2011

Inima infranta si smerita, Dumnezeu nu o va urgisi!

pocainta sufletului : PSALMUL50
Mai aproape de Dumnezeu... o cantare in care sufletul il gaseste mai aproape pe Dumnezeu. Avem nevoie de pocainta, avem nevoie de plans... suntem invinsi de pacate, sa o recunoastem!!! Lumea asta se cere uitata... Suntem caldicei... si parsivi. Dar mai sunt suflete iubitoare de Dumnezeu... trebuie sa mai fie pe undeva!

...intoarce fata Ta de catre pacatele mele si toate faradelegile mele stergele ....inima curata zideste intru mine... Dumnezeule si Duh drept innoieste intru cele dinauntru ale mele....nuuuuuu, nuu ma lepada de la fata Ta si Duhul Tau cel Sfant nu il lua de la mine...da-mi mie bucuria mantuirii Tale si cu Duh stapanitor ma intareste....invatavoi pe cei faradelege caile Tale si cei necredinciosi se vor intoarce la Tine.... izbaveste-ma de sangiuiri Dumnezeule... Dumnezeul mantuirii mele...


Sufletul se ridica la cer... in muzica ortodoxa. Asemenea cantare nu are cum sa nu ajunga la cer! Iubitorii de Adevar simt asta.


 PSALMUL 14
... Nebunul zice in inima lui: "Nu este Dumnezeu!" S-au stricat oamenii, fac fapte urate; nu este nici unul care sa faca binele...


CU TINE DOAMNE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu