marți, 30 noiembrie 2010

exceptionala melodia! Long Long Time ... Rod McKuen



Love will abide
Take things in stride
Sounds like good advice
But there’s no one at my side
Time washes clean
Love’s wound unseen
That’s what someone told me
But I don’t know what it means.
Cause I’ve done everything I know
To try and make you mine
I think I’m gone I love you
For a long long time.
Caught in my fears
Holding back the tears
Again you say you hurt me
But you never let me near
And I never drew
Not one response from you
All the while you fell
To people you never knew.
I done everything I know
To try and make you mine
I think it’s gonna hurt me
For a long long time.
Wait for the day
When you go away
Knowing that you’ve warned me
Of the price I’d have to pay
Life, life is full of flaws
Who knows the cause ?
Living in a memory
Of the love that never was
And I , I’ve done everything I know
To try and change your mine
I think I’m gonna miss you
For a long long time.
I’ve done everything I know
To try and make you mine
I guess I’m gonna love you
For a long long time.

Iubirea va dainui,
Ia lucrurile pe rand.
Sună ca un sfat bun
Dar nu e nimeni de partea mea.
Timpul curata totul,
Rana nevăzuta a iubirii.
Asta este ceea ce mi s-a spus,
Iar eu nu ştiu ce înseamnă.
Pentru ca am făcut tot ce ştiu
Am incercat sa te fac sa fii a mea
Cred ca te voi iubi
Pentru lung lung timp.
Prins în temerile mele
Imi iau inapoi lacrimile
Din nou spui ca te-am rănit
Dar niciodată nu m-ai lasat aproape
Şi niciodată nu am ramas.
Nu doar un răspuns de la tine,
Totul în timp ce tu ai căzut
Pentru oamenii pe care nu-i ştiai.
Am făcut tot ce ştiu
Am incercat sa te fac sa fii a mea
Ma gandesc ca o sa ma doara
Pentru lung lung timp
Aşteptat pentru ziua
Când pleci
Ştiind că m-ai avertizat
Din preţul ce mi-ar trebui platit.
Viaţă, viaţa este plină de defecte
Cine ştie cauza?
Locuind într-o amintire
A dragostei ce nu a fost niciodată.
Şi eu, am făcut tot ce ştiu
Am incercat sa te schimb
Cred că-mi va fi dor de tine
Pentru o lung lung timp.
Am făcut tot ce ştiu
Pentru a încerca sa te fac sa fii a mea
Cred că am să te iubesc
Pentru o lung lung timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu